09365495434

برگزاری دوره های استارت آپ ها

۱۰۰روش برای راه اندازی استارت آپ

💥یکی ازتکنیکهای ایده پردازی برای راه اندازی استارت آپ  ها تکنیک راحت سازی است.

تکنیک راحت سازی توسط بیل گیتس برای اولین بار مطرح شد‌.

بیل گیتس دریک کنفرانس گفت : که هرکسی ازاین تکنیک استفاده کند می تواند استارتاپی حتی موفق تر از مایکروسافت و گوگل راه اندازی کند.

به عنوان نمونه :

گوگل کار سرچ کردن مقالات ومطالب رو برای همه راحت کرده است  ویا مایکروسافت با نرم افزار ویندوز ، کار با کامپیوترها را راحت تر از کار با سیستم های DOS کرده است و نمونه های دیگری امثال ماشین لباسشویی که برای راحت شستن لباسها و دیگری ماشین ظرفشویی که برای راحت شدن ظرف شستن اختراع شد و…

تکنیک راحت سازی اصول وروشهایی برای دستیابی به ایده دارد…

تکنیک راحت سازی تکنیکی است که هرایده ای با این روش بدست بیاید و تبدیل به کسب و کار نوین (استارت آپ ها) شود قطعا وصددرصد موفق و بدون شکست خواهد بود.

این یکی از صد تکنیک ایده پردازی بود که در طی یک پژوهش ده ساله به این تکنیک ها دست یافتیم وچند نمونه تکنیک دیگه عبارتند از :

تکنیک کمک کردن ؛

  • مثل کمک به خواننده شدن
  • کمک ب حسابداری شرکتها
  • کمک به واردات وصادرات
  • کمک به پیدا کردن کار و کارگر
  • و…

واستارت آپ بعدی این طور است که ؛ شرکت ها با کمک یک اپلیکیشن تمام اسناد حسابداری و اعداد و ارقام را وارد می کنندو این شرکت تمام موارد و مراحل حسابداری را انجام و به شرکت مشتری ارسال می کند.

💥تکنیک « مشگلشون چیه؟»

این تکنیک هم یکی ازروش های ایده پردازی می باشد که به عنوان نمونه، دانشجویی دریکی ازدانشگاه ها با این تکنیک توانست استارت آپی را راه اندازی کند با این عنوان که دانشجوها با نصب این اپلیکیشن از تشکیل شدن یا نشدن کلاسها، ویس هرکلاس  ،جزوه های کلاسها که به صورت پی دی اف ارسال می شد و همچنین ازطریق این اپ می توانستند پایان نامه ویا تحقیقاتشان را نیزآماده کنن و…

۱۰۰۰دانشجو ازاین اپ استفاده می کردند و هفته ای ۱۵ملیون درآمدزایی برای ان دانشجو صاحب اپ را ایجاد می کرد…!!!!

هرکدوم ازاین تکنیک ها یه ابزار واصولی دارند..واین فقط ۳ تا تکنیک از۱۰۰تکنیکی بود که خدمتتون ارائه کردیم ؛

و اما 💥💥💥💥💥💥 

دراین دوره بسیاری از مسائلی که برای شما دشوار یا غیر ملموس می باشد رفع و قابل اجرا می باشد . مانند: ایده پردازی، طراحی ارزش پیشنهادی ،بوم نویسی و… آموزش داده میشود .

درآخر این دوره آموزشی ؛ از ایده های شما عزیزان حمایت خواهد شد و روی استارت آپ شما سرمایه گذاری و مشاوره داده می شود تا استارت آپ خود را راه اندازی و مدیریت کنید ..

جهت ثبت نام باشمارههای :

۰۹۳۹۸۳۹۹۴۰۹

۰۹۳۹۸۳۹۹۵۰۸

۰۲۱۴۴۲۸۴۲۰۷

تماس حاصل بفرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *