09365495434

مراقب افکار خود باشید!

شما از ۵۰تریلیون سلول ساخته شده اید و سلول ها موجودات زنده ای هستند، پس شما یک اجتماع هستید نه یک فرد. تمام سلولهای بدن شما درون شان ولتاژ منفی دارند و بیرون شان ولتاژ مثبت دارند. هر سلول زنده ای یک باتری است و هر سلول حدود ۱٫۴ولت الکتریسیته دارد. ۵۰ تریلیارد سلولی که در بدن هستند ضرب در ۱٫۴ولت می شود. ۷۰۰تریلیون ولت الکتریسیته که همین الان در بدن شما است و با آموزش و مراقبه شما می توانید این انرژی را که (چی) می نامند را متمرکز کنید و از آن انرژی برای شفا استفاده کنید. پس در حالی که شما خودتان را به عنوان یک موجود مادی می بینید طبق فیزیک جدید، شما امواج انرژی هستید که این امواج بر هم تاثیر متقابل می گذارند.

تمام حیوانات و گیاهان از طریق ارتعاش ارتباط برقرار میکنند. آهوی کوهی لازم نیست پیش شیر برود و بگوید: آیا تو دوست من هستی؟چون انرژی را از راه دور احساس می کند و آهوی کوهی بخاطر ارتعاشات بد، آنجا نخواهد رفت. اگر به ما در جوانی آموزش دهند که به ارتعاشات حساس باشیم.خودمان را در روابط و مکانهای بد قرار نمی دادیم. اما معمولا به ما گفته شده به احساسات مان گوش ندهیم بلکه به حرف های مردم گوش دهیم. زبان برای پنهان کردن احساسات طراحی شد، نکته این است:تمام ارگان ها با ارتعاش ارتباط برقرار میکنند و با خواندن ارتعاشات، می فهمند که جای خوبی هستند یا جای بدی؟ما انسان ها توانایی این را داریم اما برای استفاده از آن، آموزش ندیده ایم. وقتی ما مردم را می بینیم ما انسانها را به شکل جسم و دستگاه می بینیم اما این توهم است، چون ما امواج انرژی مرتبط هستیم. به این دلیل ، یک نفر می تواند فقط با قرار گرفتن در میدان بر دیگری تاثیر بگذارد و امروزه، علم فیزیک ارتعاش را بررسی میکند نه جسم فیزیکی.

در فیزیک کوانتوم ما ذرات را مطالعه نمی‌کنیم بلکه امواج را مطالعه میکنیم و مطالعه میکنیم که چطور امواج با هم تداخل دارند به مجموعه کاملی از امواج، میدان گفته میشود. پس شما از اتم ساخته شده اید اما همچنین یک میدان هستید. شما به همه چیز متصلید چون نمی توانید امواج را از هم جدا کنید. حالا به شما نشان خواهم داد چطور افکارتان خارج می شوند و زندگی بیرونی تان را تحت تاثیر قرار می گذارند یک تکنولوژی به اسم ام ای جی وجود دارد، در این تکنولوژی می توانید سیم های روی پوستتان بگذارید و فعالیت های مغز را بخوانید. در ام ای جی، کاوشگر حتی سر را لمس نمیکند. شما می‌توانید فعالیت مغزتان را از بیرون آن بخوانید، این جادو نیست. افکارتان فقط در سرتان نیستند.

همانطور که گفتم، افراد نه از ذرات ، بلکه از امواج تشکیل شده اند و امواج با هم تداخل دارند. با افرادی که با آنها در تماس هستید، تداخل پیدا می کنید و بارها تجربه کرده آید که به کسی فکر کنید یا در مورد کسی که سالها است ندیده اید، حرف بزنید. مثلا من می گویم:اوه، من دوستم را ده سال است ندیده ام بعد تلفن زنگ می خورد و دوستم پشت خط است و یا نامه ای از تو می رسد این مثل ناممکن ممکن شدن است.

وقتی در مورد کسی خیلی مثبت فکر می کنید سعی می کنند با شما تماس داشته باشند. اما این تاثیر دوجانبه دارد. اگر در مورد کسی منفی فکر کنید هر جا که باشند در مورد شما منفی صحبت خواهند کرد. این خیلی مهم است بدانید که افکار و قضاوت هایتان فقط به خودتان وصل نیستند بلکه به افرادی که در موردشان حرف می زنید هم متصل اند.

شما با یک فرکانس خاص می توانید یک جام کریستال را بشکنید. اسمش هم ارتعاشی یا تداخل سازنده است. شما با مغزتان مثل یک دیابارون هستید و فرکانس های افکارتان را پخش می کنید. چه چیزی به افکار شما پاسخ خواهد داد؟ آن چیزی که با افکار شما هم ارتعاش است. پس وقتی فکر می کنید دارید چیزهایی را در دنیا فعال می کنید که با فکرتان هم فرکانس هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *